2016. február 24., szerda

Gyermeket mentett a kárpátaljai hős (Sokkoló videó)

A szerencsétlenség még február 19-én a técsői járási Grusevo (Szentmihálykörtvélyes) településen áthaladó Munkács-Rogatin főúton történt. A közúti balesetet egy közeli térfigyelő kamera rögzítette. 



A felvételen, ami felkerült a világ hálóra, látszik, hogy egy az út szélén álldogáló gyerek figyelmetlenül kiszalad az úttestre. Egy férfi ezt észreveszi, és gondolkodás nélkül a kisfiú után ered. Épp csak ellöki a kisfiút, amikor egy nagy sebességgel érkező autó elüti a férfit. Csodával határos módon a gyerek és a férfi is komolyabb sérülés nélkül megúszta a történteket.

„Jól ismerem az egész családot, a baleset napján is nálam vásároltak kombinált takarmányt. Arra lettem figyelmes, hogy egy gyerek kiszalad az útra, nem gondolkodtam utána eredtem. Azt gondoltam felkapom és átszaladok vele az úttestet. De sajnos alábecsültem a gyorsaságom és végül elütött az autó. Abba a pillanatban nem gondoltam bele a következményekbe, úgy éreztem helyesen cselekszem.

Nem hibáztatom a sofőrt a történtekért, hisz a gyerek hirtelen szaladt ki elé, már nem tudott volna megállni” – emlékezett vissza a történtekre a hős megmentő, aki szerint elsősorban Istennek tartoznak hálával azért, hogy életben maradtak.

A balesetet követően Ivan Pituhot és a négyéves gyereket mentővel szállították a Técsői Járási Kórházba, ott hosszas vizsgálatok után kiderült, hogy az ijedségen túl nem szenvedtek komolyabb sérülést.
Forrás: karpathir.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése